2012. június 10., vasárnap

fő a pesszimizmus...sőt rotyog.

2012.máj.16

Már azt baljós előjelnek kellett volna vennem, hogy a reggeli kávémban Natalja Iscsenko 2009-es római versenyszámát láttam megismétlődni. Csak kár, hogy döglött molylepkének volt álcázva.

A koffeines ital újragyártását és megközelítően nyugodt beadagolását követően az ember azt hihetné, hogy vesz egy nyugis, forró fürdőt. A nagy faszt, kiszakad a zuhanyrózsa, megy a víz mindenhova, csak épp a célszervre nem.

A nap elcseszett indulásáról nem tudomást véve elmásztam a bányába, aztán délben jött az az ötlet, mégiscsak meg kéne nézetni a fájós szememet. Így hát elindultam a netről random kiválasztott szemorvoshoz.

A kedves orvos - miután jól leüvöltötte a fejemet, hogy igen komoly a probléma, méltóztathattam volna előbb is felkeresni Őfenségét -, teleöntözte a bal szememet pupillatágítókkal, amit természetesen elfelejtett közölni, csak várjak kint fél órát. Kint meg élvezettel nézegettem, ahogy elmennek a kontrasztok, rohamosan összemosódik a világ. Ezalatt, unaloműzésként próbáltam kitalálni a várakozó betegek különféle bajait. Az egyiknek tuti mengitisze volt (ezt vajon miért abból állapítottam meg, hogy fogta a fejét...), a másik elég változatos idegrángásokat produkált az arcán, de amúgy elég kedves néni lehet nyugalmi állapotban. Mikor már csak egy homályos folt képében jelentkezett a világ, optimistán bevillant Infernó kapujának a felirata: "Én rajtam jutsz a kínnal telt házba / én rajtam át oda, ahol nincs vigasság / rajtam a kárhozott nép városába." Nem véletlen utálom a kórházakat, a kibaszott klórszagukkal.

Szóval?, most itthon fetrengek, mentesülve a szolgálat alól, félvakon, hovatovább mindenféle szuperképességeket fedeztem fel magamon: tudok érzésre smst írni az ájfonon, vakon is meg tudom gyújtani a cigarettát. És a legfontosabb: nem hugyozom körbe a wc-csészét.

A szendvicsgyártási műveletem még hagy némi kívánnivalókat maga után, borotválkozni egyelőre nem merek, de holnapra úgyis kutyabajom, és a szomszéd Mariska nénit is felismerem 250 méterről. Nem, nem a szaga alapján!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése