2012. június 10., vasárnap

Dark side of the Force

2012.máj.20

Freud bácsi is megmondta, hogy az aznapi hülyeségeidet viszontlátod az álmaidban.

Namármost, én azt álmodtam, hogy elmentünk a jós bácsihoz, ami eleve rendkivüli, mert az ilyen tarotos, szellemeket idézős személy általában bibis orrú randa cigányasszony képében tetszeleg, akinek van egy adott testszaga (de akár az is lehet, hogy én vagyok a túl maradi). A tudatalattim nem szarozott, egyenesen Matthew Lillard volt a jós bácsi. Igen, Scooby Doo kétbalkezes gazdájaként lehet ismerős, bár esetünkben a 13 kísértet c. filmben nyújtott alakítása a testhezállóbb.

Tehát, az imént említett papa felvette a kapcsolatot a túlvilági akárkimmel, aki legyen x. Aztán jött a félelmetes talajrengető jóslat, ami legyen y. És így folytatva, ébredés után szépen kijött pár ismeretlen tétel, amiből akár egy többismeretlenes lineáris egyenletet is kihozhatnék, a reggeli kávém közben. Csak azért lineárisat, mert olyan szépek a végtelen sok számhármasok, amennyiben az ax+by+cz=d megoldáshalmazát nézem. Ja, és mert baromira nem passzol ide, és mert baromira unatkozom.

Mindenesetre a mai horoszkópom szerint kétségek között hányódok, és csak türelmesnek kell lennem, ahogy a Kedvesemnek is. Az övé meg válaszutat ír, amit én kényszeríthetek ki belőle. Paradoxon.

Bernátoknak és Felíciáknak boldog névnapot.

Szent Bernát csuda pofa volt egyébként; megparancsolta, hogy szeressed Istent, továbbá jól kioktatta a templomos lovagrendet. Felíciáról nem jut eszembe semmi más, csak hogy relatíve szép név. Passzol a Felixhez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése