2012. augusztus 28., kedd

eldömperesedés

Ismét szabadnap, yeah. Úgy érzem magam, mint akin átment minimum kettő darab Caterpillar dömper.

Itt Liznzben (meg gondolom egész Ausztriában) cigarettát bizony nem vágnak hozzád minden sarkon. Dohánytermék vásárlása céljából tabakokat kell felkeresned, amik szintén nem teremnek minden sarkon. Ja, és természetesen, vasárnap zárva vannak. A jó hír, hogy a tabakok mellett vannak cigaretta automaták. A rossz hír, hogy mire a lelkes vásárló kisilabizálja, miszerint csak erre a célra vásárolt speciális kártyával lehet fizetni, azon nyomban le is lohad a lelkesedése.

Konklúzió: a dohányosoknak itt le kell szokniuk, ez így állatkínzás.

A nap felfedezése: Linzben nem sok látnivaló van. Szinte semmi. Van két Dóm, egy régi meg egy új, van a vármúzeum, aztán megnézheted még a városházát és ennyi. Legalábbis asszem, de holnap majd a navigonnal is körbekeresek.

Van egy játék ájfonra, "Cut the Rope" a neve, hát nem is tudom. Egy szó van rá: CUKI! Mindenféle lengő-köteles-mozgó labdákat kell az éhes béka szájába irányítanod a megfelelő kötél elvágásával, ami egyre komplikáltabb lesz. Én teljesen rákattantam, ki is végeztem pár nap alatt az összes szintet. Most a GTAIII -at kezdtem el - még jó, hogy előrelátóan telepakoltam játékokkal a telefont (a jailbreak előnyei ismét...) :)

Eddig eszembe sem jutott, hogy ide képeket is fel lehet tölteni :) Na, majd holnap rakok fel párat.

4 megjegyzés:

  1. Töltsél! Lássuk a medvét!:-D

    VálaszTörlés
  2. Örömmel olvasom, hogy ma már jobb a kedved:) A képekre én is kiváncsi vagyok ! A cigiről pedig épp ideje hogy leszokjál.... csak a pénzt eszi, meg a TE egészséged!

    pusziiiiiii

    VálaszTörlés
  3. Csináltam egy kis frankfurti levest, átugrasz érte? :D

    pusziii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hianyzik am a foztod :) szerintem ki kene talalni valami tavfozo akarmit, webkameran at ugyanugy fozunk, es talan meg izre is egyezni fog :)

      Törlés