2012. augusztus 17., péntek

Alea iacta est

Nos. A kocka el van vetve, mint Julius Caesar mondotta volt. Vasárnap indulunk Ausztriába, minden le van vajazva.

Úgy döntöttem, rendszeresen fogok blogot vezetni. Akit érdekel az életem alakulása, az olvassa, akit meg nem, hát, olvassa az indexponthut :)

A lakás alakul, szép lassan kitakarítunk, összerámolunk, bepakolunk mindent. Ma este még egy utolsó találkozás a szüleimmel, meg pár barátommal. Holnap leadjuk a kisöreget az átmeneti gazdijához. Egy kicsit izgulok az első találkozás miatt, de tudom, hogy jó lesz.

Egyáltalán nem vagyok beszarva, csak Jurta miatt szakad meg a szívem. Ugyanakkor tudom, boldog kutyahónapjai lesznek Jucinál, gyakorlatilag elmegy nyaralni egy kicsit, miközben esténként ágyból nézheti a Szex és New York-ot :)

Az imént beszéltem Dobrotka Senseivel is, akinek a bölcs szavai szintén megnyugtattak. Az edzés kérdésköre még átrágásra vár. Remélem találok Salzburgban egy olyan mestert, aki megközelítőleg tud majd annyit nyújtani és tanítani, mint Ő.

No, megyek vissza megnézni, hogy halad az én kis drágám a felmosással :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése