2012. augusztus 22., szerda

Hukk, második hukk nap - mission accomplished

Túlvagyunk a második munkanapon is.

A nap egyik legfontosabb eseménye: az iráni szakács megszerettette velem a gombás (!!!) pizzát. Rólam tudni kell, semmilyen formában (kivéve édesanyám rántott gombáját) nem vagyok hajlandó gombát. gombás, vagy annak kinéző ételt enni.

Délután az iráni lelkem már a sokadik pizzát sózta rám, hogy egyek. A gombadarabokat elnézve egy rövid ideig ellenkeztem, de a pizza látványának az összképe győzött - megkóstoltam. Hát, nem is tudom, mivel bolondította meg, de fenemód ízlett. Tudhat valamit ez a pizzéria.

Asszem keresnem kell valami alternatívát a kajálásra. Mert ugyan, a munkával minimum 4-5000 kcal elégetésre kerül, de azonnal vissza is kerül a szervezetembe a pizzák által :) 

Újabb tízezer serpenyőt végeztem ma ki, már zsírprofiként űzöm az újdonsült szakmámat. Rákattantam a mosogatógépre is.

És folyamatosan dicsérnek, amit kissé értetlenül fogadok, mintha minimum egy oldsmobile felújításában remekeltem volna, nem pedig a mosogatótál felett. A dicséret mellé az is jár, hogy nonstop kérdezik, kérek -e enni, pizzát, tésztát, akármit, és ha nem, akkor esetleg inni? Mondjuk, jólesik a figyelmesség, a szlovák kolléga nem nagyon van ezzel kitüntetve. De azért cigit lejmolni azt nagyon tud. Még egy érv a leszokás mellett (a 3.50 eurós cigiár az első számú indok).

Munka végeztével odahívott a főszakács (tudja a fene, hogy került oda a pulthoz), hogy Ákos, minden rendben? Szóljak, ha bármi van. És miután ötödszörre megkérdezte ugyanezt, leesett, hogy tajtrészeg. Megint nekiállt tanítani (tegnap a tányérokat rajzolta le papírra németül, meg a kiejtést gyakoroltatta velem, a végére már egész jól ment), a nap szava ezúttal a dánke volt. Odahívta a menedzsercsajszit, hogy mondjam meg neki. Aztán ezt elismételte vagy nyolcszor. Aztán megint megnyugtatott, hogy jó srác vagyok. Élmény volt. Én jól mulattam, Zsolti még jobban, viszont a csajszi kínban volt szerintem.

A leendő salzburgi főnökünk szerint úgy nézek ki, mint Ashton Kutcher. Magát is valami hollywoodi sztárhoz hasonlította, amit nem bírtam leolvasni a szájáról (lévén, angolul vakerált), de azért röhögtem vele egy jót, hogy ááách jáááá!

Holnap, holnapután két szabadnapunk lesz, keresünk valami mégnemtudommit, a lényeg, hogy hideg vízben legyünk és kurvára ne lássak egy darab serpenyőt sem.

2 megjegyzés:

  1. Nagy élvezettel olvasom a blogodat :-). Örülök, hogy élből munkára mentél a Pároddal. Tiszta szívből kívánom, hogy úgy legyen ahogy akarjátok. Olvaslak továbbra is ha nem bánod. Kicsit az én lelkemet is felvidítja távolba szakadásod megélése. Jó egészséget Nektek. Jó kikapcsolódást! Szeressétek Egymást! Üdv: Béla

    VálaszTörlés
  2. Koszonom a kedves szavaidat, Sensei :) orulok, hogy koveted a blogomat es mi tobb, szorakoztat es felvidit :)

    VálaszTörlés