2013. január 3., csütörtök

Linda vs. Sensei

Érdekes gyöngyszemre bukkantam minap a Cinematrixon: Linda visszatér!

Ki ne emlékezne a nyolcvanas években vetített krimi-vígjátéksorozatra, Lindára, akit az immáron 56 éves Görbe Nóra alakított, a kis sárga Babettájával? Olyan színészóriások szerepeltek mellette, mint Bodrogi Gyula, Szendrenyei Béla, vagy Bajor Imre (igaz, csak epizódszerepei voltak). Én imádtam kisgyerekként. Meg nagyon sok magyar, Linda hatalmas sztár lett akkoriban, pedig a kritikusok úgy lehúzták az egész csapatot, hogy ihajj.

Idén tervbe vették a sorozat folytatását, egy mozifilm formájában, amit várhatóan 2014-ben fognak vetíteni. Készítettek erről egy demót, méghozzá nulla forintból, ennek birtokában fog majd házalni a rendező (Martin Csaba), szponzorokat keresve. Csak remélni merem, nem lesz az egész film egy nagy-nagy óra meg autómárka, esetleg Colgate vagy Gilette reklám.

A demófilm.

A dolog pikantériája, hogy Pindroch Csaba baloldalán levő igen keménykötésű csávó a Kempo mesterem, Kormos László, 2. dan. A mesterem, akit szarrá ver egy 56 éves nő? Biztos csak trükkfelvétel az egész.

2 megjegyzés:

  1. A Lindát nemrég ismételték a TV-ben és néztem, és alig vártam a következő részt. Naja akkor a Linda volt a filmek filmje, de egy nagyon jól sikerült sorozat volt. Annak a kornak megfelelően.

    VálaszTörlés