2012. szeptember 8., szombat

torok veszedelem

Eloszor is elneztest az ekezet nelkulisegert, egy torok netkavezoban orvendeztetem meg a tulajdonost szereny szemelyemmel. Eddig harom gep fagyott ki a kezem alatt, pedig csak egy firefoxot akartam felrakni eleinte, merthogy ezeken HETES explorer van. A netcafe kliens is valami ozonviz elotti.

A munkahelyen szopoagon vagyunk, tegnapelott ki kellett koltozni a lakhelyunkrol, mint irtam - es mivel valami egesz varosra kiterjedo fesztival van, nincs egy darab szallashely se a varosban allitolag. Mondjuk, azert a ket tutyimutyi kollegacsajt azert sikerult egy kozeli hotelba berakniuk. Minket kb 30kmnyire koltoztettek (idokozben megint gepet valtottam), Thalheim bei Wels-be, ami vegulis egy aranyos osztrak kisvaros, tokre ellennenk Evikevel, ha nem csak aludni jarnank oda, hanem pl. fel tudnank fedezni az egesz kocerajt.

Ma termeszetesen hajnali 10-re kellett jonnunk a banyaba (miutan tegnap 11kor vegeztunk, es valamikor f1 korul ertunk a vendeghazba) vagyis csak nekem, az en kis dragam nemes egyszeruseggel elkisert. Nelkule bizony meg most is a jegyautomatat nyomogatnam teljesen veletlenszeruen, hogy most melyik a jo gomb :))

Oliver hazaugrott a hetvegere (ket pihenonapja is van a dognek), meg gondolom megszeretgetni a kedveset, hogy aztan hetfon hajnalok hajnalan visszajojjon es mehessuk bevenni Salzburgot.

Otodik gepkifagyas. Asszem, szertefoszlott az abbeli illuziom, hogy itt fogok ucsorogni-pihenni a netkavezoban, mig le nem jar a szunetem. Beulok inkabb egy normalis kavezoba, ahol ra lehet gyujtani, nincs budos, van free wifi, oszt mobiltelonyomogatas. Az legalabb tuti nem fagy ki, 2x akkora a cpu orajele mint itt harom gepnek egyuttveve, ehe.

3 megjegyzés:

  1. Reszkessetek törökök,jön Ákos a computerzsoké
    és bitbetyár:-)Szerencsés megérkezést Sóvárra:-)

    VálaszTörlés
  2. nekem magyar billentyuzetem van,de most szolidaritasbol ekezet nelkul potyogtetek :-)
    koltozes megint?igy is tul sok a levegovaltozas,nem? oktoberben arrafele fogok jarni,lehet osszefutunk egy sorre,jo?
    :-D tovabbi sikeres beilleszkedest az osztrak tarsadalomba,igazi betyaros modon,lehetoleg tobb nyilvanos szamitogep tonkretetele nelkul:-P

    VálaszTörlés
  3. Keptelenseg unatkozni, teny :) jer csak, varunk szeretettel! Udvozlettel, a bitbetyar

    VálaszTörlés